Skupinové lekce

Skupinovky s Adamem

 

Skupinovky:
 
 
HIIT trénink - intervalový, rychlostně-vytrvalostní cvičení s účinky  spalovaní. ( náročnost- 3 z 5ti) - Zkratka HIIT (High Intensity Interval Training) znamená vysoce intenzivní intervalový trénink. Často se také používá zkratka HIIE (High Intensity Interval Exercise) což je přerušované cvičením s vysokou intenzitou. V obou případech se jedná o cvičení o vysoké intenzitě po omezenou dobu, která je střídána krátkým anaerobním cvičením o menší intenzitě aby se tělo mohlo zotavit a připravit na intenzivní část cvičení. HIIT je určitá forma kardiovaskulárního cvičení. Běžné HIIT cvičení se mohou lišit v době trvání. Ta se pohybuje od 9 do maximálně 20 minut. Tyto krátké, intenzivní tréninky poskytují lepší sportovní výkony, zlepšují kondici, tělo lépe metabolizuje glukózu a odbourávání tuků probíhá mnohem rychleji.
 
Kruhový trénink - intervalový, aerobní spalovací cvičení. ( náročnost- 2 z 5ti) - je spojení více cviků (8-12) bez přestávky, avšak na různé svalové skupiny-pokud možno co nejvíc od sebe vzdálené (co nevětší zrychlení krevotoku v celém krvním oběhu). Cvičí se např. ve 2-4 okruzích za sebou nebo s krátkou přestávkou-zaléží na rozvoji celkové kondice a trénovanosti.
 
TRX trénink - silové, zpevňovací cvičení, tvarování postavy. ( náročnost- 3 z 5ti) - TRX buduje vaší svalovou sílu a rovnováhu. TRX umožňuje efektivní trénink celého těla. Při cvičení na TRX používáte svou vlastní tělesnou hmotnost.
 
Cross trénink - silové, vytrvalostní i maximalní síla s prvky tvarování a spalování postavy. ( náročnost- 4 z 5ti) - Protože je Cross tr. založen zejména na rozmanitosti, tak se každý trénink skládá z jiné kombinace cviků a testuje odlišnou část vašeho těla. Trénink je často založen spíše na stanoveném objemu opakování a sérií, které musíte odcvičit. Délka tréninku tedy značně závisí na vaší kondici ...
 
 
Připravujeme v blizké budoucnosti:
 
 
Balóny-bosu trénink - silové, stabilizační,koordinační cvičení, tzv "vnitřní svaly". Tvarovaní postavy. ( náročnost- 3 z 5ti)
 
KTB trénink - silové-vytrvalostní cvičení. Spalovaní a tvarovaní postavy, pomocí tzv. ketlbelů. ( náročnost- 3 z 5ti)
 
Kardio trénink - aerobní,vytrvalostní. Spalovaní. ( V létě možnost do blizkého Bělského lesa - výběhy + cvičení). (náročnost- 2 z 5ti).
 
Agility trénink - aerobní, vytrvalostně-rychlostní trénink na silné a rychlé nohy - výbušnost. (náročnost- 3 z 5ti).
 
 
Osobní tréninky:
 
Osobní tréninky pod vedením trenéra Adama. Bývalý profesionální hráč ledního hokeje. Vystudovaná trenérská licence, na Palackého univerzitě, v Olomouci.  
Balíčky po 5-ti, 10-ti a 15-ti trenincích,za měsíc. Vše individuální přístup + prémie a bonusy k balíčkům! Možnost vzít kamaráda/y sebou. Osobní tréninky i 1-3 lidí naráz. Např. nabírání svalové hmoty, Shazovaní nadbytečných kil, zbavování tuku. Tvarování postavy, nabirání fyzičky. Tréninky pro sportovce - odrazová síla, agility. Možnost i trénování dětí.
Vše dle představ klienta. Tréninky na míru!